Meble drewniane
Just another WordPress site

Ze swiata architektury – 1966-1976 Muzeum w Anren / Atelier FCJZ

Posted in Uncategorized  by admin
May 29th, 2018

Yang Cao Architekci: Atelier Feichang Jianzhu Lokalizacja: Dayi, Syczuan, Chiny Architekt odpowiedzialny: Liu Lubin Zespół projektowy: Wu Xia, Guo Qingmin, Liang Xiaoning, Feng Bo Rok budowy: 2009 Obszar projektu: 2114.0 mkw Fotografie: Yang Cao + 20 Oficjalnie Nazwany pawilon dużych wydarzeń 1966-1976, to muzeum, w którym znajdują się artefakty z okresu Wielkiej Rewolucji Kulturalnej z kolekcji pana Fan Jianchuan.
Położony w mieście Muzeum Jianchuan w Anren, Syczuan, nad rzeką, budynek muzeum jest jednocześnie mostem dla pieszych.
Dlatego nazywa się Most-Muzeum.
Projekt Mostu Muzealnego opiera się na trzech obserwacjach w następujący sposób:.
Realizm socjalistyczny Yang Cao Chińska tradycja architektoniczna musi obejmować dziedzictwo projektowe od lat 1950-tych do 1970-tych, kiedy na scenę główną wywarł wpływ realizm socjalizmu pod wpływem Związku Sowieckiego.
Jednakże, jeśli ideologiczna semiotyka jest oderwana, formalny język tego stylu jest w swej istocie klasycznym.
Równowaga, kompletność, prostota itp.
To niektóre z kluczowych wartości.
Ponieważ Most Muzealny będzie tam, gdzie chodzi o odzwierciedlenie jednej z tych dziesięcioleci na początku XX wieku, ważne staje się, abyśmy jako architekci mogli budować ciągłość czasu, oferując wskazówki architektonicznych przejawów tego okresu historycznego.
Co więcej, projekt przekształca się w misję śledzenia rozwoju zachodniego klasycyzmu w Chinach i dostrzeżenia możliwości zachowania klasycznego ducha we współczesnym wzornictwie.
Obserwacja materializuje się w muzeum per se w formie prostej objętości z dużym dachem wspornikowym.
Piękno szorstkości czy klasycznego brutalizmu.
Yang Cao Jednak, klasyczne zasady są kwestionowane przez proces projektowania, na przykład, pudełko muzeum nie ma podstawy ani fundamentu, jak typowy klasyczny budynek, ale działałby na nachylonych kolumnach.
Bardziej widocznie, elegancja klasycyzmu jest podważana przez szorstkość powierzchni betonu.
Ponieważ cała struktura jest budowana z betonu przez niewykwalifikowaną lokalną siłę roboczą, wynik stał się świętem szorstkości.
Zainspirowany pracą malarza Luciana Freuda, który zaangażował brutal .
realizm w konfrontacji z człowieczeństwem współczesnego człowieka, życzymy brutalistycznego klasycyzmu .
architektura mostu muzealnego może zyskać odwieczny wygląd, który może pomóc odwiedzającym w poszukiwaniu sensu historii.
Jeśli chodzi o sam beton, doszliśmy do wniosku, że wysoce wyrafinowana jakość betonu, podobnie jak w architekturze japońskiej, nie jest jedynym wyrażeniem i możliwe jest uzyskanie innych form piękna w betonie.
Nasze motto brzmi: Nauka z Brazylii.
Architektura infrastruktury miejskiej: most postrzegamy jako kontynuację ulicy, a naszym zamiarem jest dalsze zatarcie granic między infrastrukturą, architekturą i miastem.
Most jest przykryty wspornikowymi okapami muzealnej skrzynki, aby stworzyć zewnętrzną przestrzeń architektoniczną i punkt zatrzymania dla zwiedzających i przechodniów, tymczasem okap służy jako portal muzeum.
.
Yang Cao Wnętrze muzeum jest oświetlone przez cztery światła nieba, które przecinają sufit, a instalacja wystawy jest projektowana przez pana Fan.
Otwarta przestrzeń pod mostem zostanie wykorzystana na wystawę, herbatę i spektakl oraz taras na dachu do ekspozycji rzeźby w przyszłości.
.
Yang Cao
[przypisy: meble biurowe warszawa, listwy przysufitowe, meble ogrodowe technorattan ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: listwy przysufitowe meble biurowe warszawa meble ogrodowe technorattan